Tauolla. Pitkällä sellaisella.

perjantai 9. elokuuta 2013

Kuten ehkä jotkut teistä ovat huomanneet, en ole päivittänyt Tunturipuroja hurjan pitkään aikaan. Kyse on siitä, että minulla on ollut ihanan kiireellistä yksityiselämässäni. Olen opiskellut, matkustanut, lukenut... joten voitte käsittää  miksi en ole päivittänyt.

Pari viikkoa sitten avasin pelin ja ajattelin tehdä uuden osan Tunturipuroja varten, mutta parin peluukerran jälkeen peli lakkasi toimimasta eikä oikeastaan avaudu lainkaan. Tunturipurot toki ovat siellä tallella ja kunnossa mutta tämä vaatii ilmeisesti pelin uudelleenasentamista enkä sitä prosessia aio ruveta nyt käymään läpi.

Homman nimi on se, että Tunturipurot eivät vielä ole kohdanneet tiensä päätä, enkä missään nimessä aio tuhota tätä blogia tai mitään. Tulossa ovat ylioppilaskirjoitukset, eikä minulla taivaan tähden ole mitään aikomuksia tuhota mahdollisuuksiani laudaturiin pelaamalla Simssiä.

Toivon todella, että ymmärrätte. Katselkaa uudestaan syyslomalla, silloin lupaan saada aikaiseksi jotain. Ehkä. Joka tapauksessa, kiitos hirveästi että olette sietäneet minua ja pysykää ylppäreiden jälkeen kuulolla niin ehkä ihme tapahtuu ; )

Kiiiiitos ja kumarrus!

image

1 kommenttia:

Sims3Tiikeri 13. lokakuuta 2013 klo 8.02  

Tottakai ylppärit ovat tärkeemmät kuin simssi! :D Kirjoita sitten kun ehdit. Hyvää jaksaa odottaa :) Mut tää on aivan hirmu hyvä LC, oot tosi hyvä kirjottaan! :) Linkkasin tän mun LC:hen, ois kiva jos kävisit kurkkaan ;) lcsunler.blogspot.fi

Lähetä kommentti

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP